• Ring oss

    Vardagar 09:00 – 18:00. 08-502 78 648 

  • E-post

    Svar inom 24 timmar info@eviq.se

  • Chatta med oss

    Vardagar 09:00 – 18:00

  • Adress

    Roslagsgatan 34, 113 35 Stockholm

Vanliga frågor om eviQs butik
Svar på våra vanligaste frågor gällande våra villkor hittar du här

Vanliga frågor om produkterna
Svar på allmänna frågor gällande produkter, installation osv hittar du här.

Du kan även chatta med oss, chatten ser du till höger i skärmen.

Öppettider
09:00 - 16:00 på vardagar lunchpaus mellan 12:00 - 13:00.
Vi ser fram emot att höra från dig!

Guide för elbilsladdning

Vi vet att det finns många frågor när det kommer till elbilsladdning. Därför vill vi göra det så enkelt som möjligt och har därför tagit fram några guider för att besvara de vanligaste frågorna och hjälpa dig välja rätt.

1 av 4

Frågor & svar

Vanliga frågor

Har precis lagt en beställning och behöver hjälp.

Du är välkommen att ringa eller maila oss: Via mail: kund@eviq.se, eller kan ringa på 08-502 78 648.
Uppge ditt ordernummer så hjälper vi dig på nolltid.

Min elbilsladdare har sluta fungera

Inga problem, för att vi ska kunna hjälpa dig på snabbaste möjliga sätt ber vi dig fylla i våra formulär för felanmälan här.

Jag vill avbryta min beställning

Maila gärna oss på kund@eviq.se så hjälper vi dig.

Hur lång tid tar det att få hem min laddbox?

Vår estimerade leveranstid är 3-5 arbetsdagar. Du är alltid välkommen att kontakta oss om du har några frågor eller funderingar kring din leverans på kund@eviq.se

Kan jag spåra min order?

När din beställning skickas får du en spårningskod skickad till dig på antingen mail eller sms. Har du inte fått någon länk får du gärna maila oss kund@eviq.se

När får jag en installationstid

Efter du lagt en order och fyllt i vårt kort formulär kommer våra elektriker att kontakt dig. Du och elektriker bokar en tid och datum för platsbesök. Vårt mål är att du ska få din laddbox installera och redo inom 2-4 veckor från att du lagt din beställning.